Omschrijving

Wat is klantgerichtheid? Hoe zorg je voor een evenwichtige klant-leverancier relatie en wat zijn daarbij de belangrijkste vaardigheden die je daarbij kan gebruiken? Als er dan onverhoopt toch iets niet gaat zoals vooraf bedacht, hoe anticipeer je dan op een klacht van je klant? Deze workshop geeft je antwoord op al deze vragen.

Programma

In het programma staan de volgende onderwerpen centraal:

  • Klantgericht denken en handelen: de belangrijkste normen en waarden voor tevreden klanten
  • Klantgerichte communicatie: de belangrijkste vaardigheden bij effectief en klantgericht communiceren
  • Bouwen aan een evenwichtige klant-leverancier relatie
  • Klantgerichte klachtenbehandeling; omgaan met klachten van klanten

Wat levert het je op

  • Je verbetert je klantgericht denken en handelen
  • Je kan de belangrijkste vaardigheden om klantgericht te communiceren toepassen
  • Je weet hoe een evenwichtige klant-leverancier relatie vorm te geven
  • Je gaat op een klantgerichte manier om met lastige klantsituaties

Ter voorbereiding
Voorafgaand aan de training bepaal je je leerdoelen en je eigen ontwikkelvraag die je aangeeft in de schriftelijke intake. Ga daarvoor na wat je zou willen leren om je klantgericht handelen en denken verder te verbeteren.

Voor wie

Deze module is voor iedereen die te maken heeft met externe of interne klanten en zich verder wil bekwamen in het klantgericht denken en handelen.

Locatie

n.t.b.

Kosten

De kosten voor deze training kun je opvragen via opleidingen@sanquin.nl.

Meer informatie

Trainer / Facilitator

Deze training wordt verzorgd door Boertien Vergouwen Overduin.

Aanmelden en annuleringsprocedure

Aanmelden

Je kunt je na goedkeuring van je leidinggevende rechtstreeks aanmelden via onderstaand interesse formulier. Voor overige vragen kun je contact opnemen met de Sanquin Academy via opleidingen@sanquin.nl.

Annulering en kosten

  • Meld je annulering bij je leidinggevende en geef het ook per per e-mail door aan het trainingsbureau of de organisator. Op de dag zelf doe je dit ook telefonisch.
  • Probeer een vervanger te vinden die je plaats kan innemen.
  • Tot 4 weken voor aanvang kun je kosteloos annuleren.
  • Binnen 4 weken annuleren wordt 100% van het cursusgeld in rekening gebracht.

LET OP: annuleren op het laatste moment of niet op komen dagen kan betekenen dat de training voor je collega’s ook niet door kan gaan, omdat er zonder jou te weinig deelnemers zijn. Daarnaast belast je dan de organisatie ook nog met de kosten van de training van alle deelnemers. We willen dat zo veel mogelijk voorkomen en je vragen hier rekening mee te houden, voordat je tot annulering over gaat. Wanneer het echt onmogelijk is om te komen, zorg dan voor een vervanger!

Ik ben geïnteresseerd

Als u ons een bericht stuurt, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.